WeDash heeft dé tools in huis
om al jouw SEO-campagnes te optimaliseren
Hoe scoren je klanten in Google met hun websites? En hoe goed doen hun concurrenten het? De rank tracker van WeDash beantwoordt al je vragen, zodat jij met je SEO-campagnes meteen on top of the game bent.
100% accurate inzichten
De rank tracker is de meest efficiënte en geavanceerde SEO-tool op het web. Dankzij onze technologieën kun jij in één oogopslag de posities van je zoekwoorden in meerdere browsers analyseren. Zo kun je je klanten verblijden met de meest accurate en recente zoekwoordposities. Je kunt gemakkelijk zelf zoekwoorden toevoegen die wij vanaf dat moment voor je bijhouden. Verzamel de zoekwoorden in categorieën, zodat je ze gemakkelijk en snel terug kunt vinden.
Volg jouw rankings én die van je concurrenten
Met de rank tracker kun je niet alleen de prestaties van je eigen zoekwoorden bijhouden, maar ook die van je concurrenten. De zoekwoordposities worden dagelijks vergeleken, zodat je de fluctuaties gemakkelijk bij kunt houden. In één oogopslag zie je op welke zoekwoorden je concurrenten scoren – en op welke niet, zodat jij daar mooi op in kunt spelen.
Ontdek interne competities
Het kan zijn dat er interne competities plaatsvinden op je website. Dat gebeurt wanneer twee of meer pagina’s op hetzelfde zoekwoord ranken in de browsers. Dit resulteert vaak in lagere posities voor beide pagina’s. Zonde! Daarom is het belangrijk dat Google en andere zoekmachines goed kunnen zien welke pagina’s op welke zoektermen zijn geschreven. Gelukkig kan je met de rank tracker van WeDash meteen zien of er interne competitie aanwezig is op de websites van je klanten.
Wel of niet investeren in een zoekwoord?
Om een goed idee te krijgen van het belang van een zoekwoord, tonen wij alle relevante informatie, waaronder het maandelijkse zoekvolume, de kosten per klik en de haalbaarheid voor een hoge ranking. Deze SEO-haalbaarheid is berekend op basis van het aantal concurrenten en hun autoriteit op dat zoekwoord. Door naar de haalbaarheid te kijken, kun je een weloverwogen beslissing maken over eventuele investering in het betreffende zoekwoord.